.

ב"ה

 פגישה אחת טובה. זה כל מה שצריך.

מי נמצא מאחורי המסיכה?


יצאת לפגישה? נהדר!

אחרי מס' פגישות קיבלת החלטה לכאן או לכאן - כן או לא!

 אבל, האם קיבלת החלטה נכונה? איך את יודעת? איך אתה יודע? האם הצלחת לחשוף באמת מי עומד מולך? מי עומד מאחורי המסיכה? זה הרי לא משהו שהיית רוצה לפספס נכון?!

אם אמרת 'לא' בלי שהצלחת להוריד את המסיכה שלו - זה סתם חבל. ואם אמרת 'כן' בלי שהצלחת לחשוף את פרצופו האמיתי - זה עוד יותר לא פשוט... 

מי אני?

שלום לך,

אם עדיין לא יצא לך להכיר אותי אז נעים מאוד, אני הרב ליאור דבורצקי ואני כבר כמה שנים עוזר לפנויים ופנוית לעבור את תהליך החיפוש בכיף וללא תסכולים, לייצר פגישות עם פוטנציאל גבוה לחתונה במינימום זמן ואנרגיה. כי בשביל להתחתן, צריך באמת רק פגישה אחת טובה!

במקום להתרוצץ מפגישה לפגישה, ולאבד בדרך המון אנרגיה, תקוה וביטחון עצמי - אפשר לנצל ולמצות את הפגישה בצורה טובה וככה לגלות את הפוטנציאל שבאמת קיים שם ובע"ה גם לנצל אותו. אלה שכבר למדו את הטכניקה וגם יישמו זאת בשטח - חווים תהליך אחר לגמרי בפגישות השידוכים שלהם, ולא מעט כבר ברוך ה' התחתנו בעקבות אותו שינוי מדהים שעשו. 


קחו לדוגמא את רעות:

אני חייבת לציין שההדרכה מאוד עזרה לי . בדיוק בסיום ההדרכה סגרתי וורט (שידוך) ב"ה.
לקחתי לתשומת ליבי את העניין שבני אדם הם שונים וכל אחד שיושב מולי טומן בחובו סיפור חיים שלם שכדאי להקשיב להם , להאזין , להיכנס לעולמו הפנימי והפלא ופלא - פתאום מכירים אנשים מזווית אחרת ומגלים שיש אפשרות להיקשר, להתחבר, לרצות להיות יחד... הכל תלוי בנו ... בהזדמנות שאנו נותנים לצד האחר להביע את עצמו.
חשוב מאוד להוריד שיפוטיות , ביקורתיות ולנסות להבין מה מסתתר מאחורי כל אמירה שנאמרה ולא לקבלה איך שהיא. לא לבצע פרשנות עצמית לשאול את הצד השני - למה הוא מתכוון שהוא אומר כך וכך... פשוט לשפוט לכף זכות ולהיות מקבל...ואט אט דברים נפתחים.

אני חייבת לציין שמאז שהאזנתי לסדנא הפגישות יצרו דייטים מוצלחים ופוטנציאליים לחתונה​. יישר כח! תודה רבה!

בהצלחה לכולם...שהקב"ה ישמח את כולם בקרוב!
נ"ב: זה עוזר גם בחיי היום-יום בעבודה , עם המשפחה....תודה  :-)

רעות

אז איך מגיעים למקום כזה?

בואו נחשוב רגע, מה הדבר הכי חשוב שצריך לקרות על מנת להצליח בפגישת ההיכרות ולהפוך את המפגש למערכת יחסים משמעותית שמאפשרת לנו להגיד "כן"! מה שחייב לקרות זה להצליח להיפתח - לחשוף וליהחשף ולגלות את העולם הפנימי אחד של השני. הבעיה היא שבצורה פשוטה אנחנו מגיעים לפגישה בצורה שטחית ורדודה ולא ממש מצליחים בדרך כלל להתעלות מעל המקום הזה שלנו.

אז האתגר האמיתי שלנו הוא להפוך את המפגש למשהו יותר פנימי. ומי שמצליח להגיע למקום הזה - מובטחת לו הצלחה גדולה בפגישות!

רק מה, היכולת הזאת להכיר באמת ולהצליח ליצור חיבור רגשי מקרב, היא יכולת מאוד מאוד לא פשוטה. למה? כי במצב הכי טבעי שלנו אנחנו מגיעים עם מסיכות. עם מעטפת של הגנות ומגננות. יש משהו מאוד טבעי שכשאני נפגש עם מישהו שהוא לא אני, אני מרגיש בצורה חזקה את הניגוד והפירוד שלנו אחד מהשני, דבר שמאוד מאיים וסוגר אותנו. וכדי לצאת מהמקום ולהצליח באמת להכיר ולהתחבר, אנחנו צריכים לחולל בעצם שני סוגי מהפכים:

1. לצאת מההתרכזות העצמית

רש"י מפרש את הפסוק המתאר את רצון ה' לברוא לאדם הראשון אישה "אעשה לו עזר כנגדו" - "זכה - עזר, לא זכה - כנגדו להילחם". מה זה 'זכה'? זכה זה מלשון הזדככות. להפוך להיות זך יותר. היכולת להרגיש חיבור לצד השני, טמון במצב ההיזדככות הפנימית שלנו. ההיפך מ'זך' זה 'גס'. הגסות, היא ההתרכזות של האדם בתוך עצמו. זה שהוא חושב רק על עצמו ועל הרצונות שלו. מה הוא צריך. ומהמקום שהוא כל כך מרוכז ב"מה אני צריך" הוא מאבד את כל היכולת להיות פתוח ו'לראות' את הזולת. ולכן המפתח הראשון - זה להצליח לצאת מההתרכזות העצמית ולהתחיל לחשוב על השני, כי רק ככה נוכל להתחיל להכיר ולהתחבר. ולצאת מההתרכזות העצמית, זה בעצם אומר להיכנס למקום תודעתי יותר זוגי. 

2. ללמוד להקשיב

אחרי שהצלחנו לצאת מההתרכזות העצמית הלא נכונה, ונפתחנו לזולת - עכשיו נשאר לנו ללמוד איך באמת משתמשים במקום המקשיב. עזיבת המקום ה'אגואיסטי' שלנו, מכניסה אותנו למקום יותר מקשיב - אבל בגלל שזה מקום שבדר"כ הוא זר לנו (כי אנחנו רגילים מצויין בלהקשיב לעצמינו אבל לא לאחר...), חסרה לנו מאוד האומנות הזאת של הקשבה והיכולת באמת להתעניין בזולת ובעולם שלו. זה לא שזה מאוד מסובך, זה פשוט מקום שאנחנו מאוד לא מורגלים בו. הרבה יותר קל לנו לשמוע משהו שמישהו אמר ומיד להבין (כביכול) למה הוא בדיוק התכוון ולהגיב ע"פ אותה פרשנות מוטעית שלנו. באמת להקשיב ולנסות לרדת לעומק הדברים, ולמה שבאמת הוא התכוון - זה כבר הרבה פחות מוכר לנו. הקשבה היא אומנות, וכמו בכל אומנות - היא מבוססת על טכניקה שצריך ללמוד ואח"כ פשוט להתחיל להתאמן בה. 

וזה בדיוק מה שנעשה בקורס הזה:

אז מה לומדים בקורס?

הקורס 'איך לא לפספס שידוך טוב' יאפשר לך לפתח את היכולת להכיר באמת את הצד השני וליצור חיבור רגשי שכל כך חיוני בקבלת ההחלטה. בקורס נקבל את כל הכלים לקבל החלטה מהמקום הכי נכון וממילא להיות בביטחון שההחלטה שאנחנו לוקחים היא החלטה נכונה! נלמד איך יוצאים מהמקום שמרוכז בעצמו ואיך נפתחים לזולת ובעיקר נלמד את טכניקות ההקשבה המאפשרות לנו להכיר בצורה מעמיקה וגם ליצור חיבור רגשי יותר עמוק. 

כל הטכניקות שאני מלמד בקורס הזה, הן בעצם טכניקות שבהן אני עצמי משתמש כשאני מאמן ועוזר לאנשים למצוא את הרצונות והשאיפות היותר עמוקות וסמויות שקיימות בעולמם הפנימי. כדי להצליח להוביל בן אדם למימוש והגשמה עצמית - אתה חייב להכיר אותו בצורה מאוד רחבה, ולהיות רגיש לא רק למה שהוא אומר בצורה גלויה אלא גם לניואנסים הכי עדינים שהוא מבטא בצורה סמויה, כי דווקא הם אלה שטומנים את ה'עיקר' של האישיות שלו.

וזה כלל שמאוד כדאי לדעת - כשאני מחפש את האדם עצמו - את מהותו הפנימית - הוא תמיד מסתתר במקומות היותר עמוקים של התודעה. במקום הגלוי - מה שאומרים ואיך שמתנהגים, שם נגלה המקום הפחות מהותי של האדם - כדי לחשוף את ה'אני' השלם שלו, אנחנו צריך ללמוד להקשיב למקומות היותר נעלמים שלו - ואת זה עושה ההקשבה. 

וכמו שאומנות ההקשבה היא כל כך חיונית כשבאים לסייע לאדם אחר למצוא את עצמו, כך אומנות ההקשבה היא מאוד מאוד חיונית כשמדובר על היכולת שלי לחשוף ולהכיר את האדם עצמו (ולא רק את הצדדים החיצוניים שלו) - כדי שההחלטה אם להתחתן או לא תגיע ממקום הכי אמיתי ולא כזה שמבוסס על דמיונות שוא.

אני מזמין אותך למסע 

אז אם גם לך חשוב לגלות ולפתח את היכולות האלה שנמצאות בך, ולהצליח לחולל חוויית פגישות אחרת לגמרי (מעבר לתועלות הנוספות שמקבלים כשמתחילים ליישם את טכניקות ההקשבה האלה בשאר תחומי החיים), אני רוצה להזמין אותך להצטרף אלי למסע מרתק של גילוי עוצמות פנימיות שקיימות בכל אחד מאיתנו, יכולת שצריך רק לחשוף, ולהפוך כל פגישה ממקום משעמם, מאיים ולפעמים אפילו לא נעים, למקום כיפי, זורם, מתחבר ועם המון פוטנציאל למצוא בו את החצי השני. 

באפשרותך להמשיך לשמוע עוד, או לעבור ישר לתכל'ס...

כן! אני רוצה לשפר את יכולת ההקשבה שלי ולהתחיל להנות מפגישות טובות שמאפשרות לפתח קשר משמעותי

אם כך, פשוט ממלאים את הפרטים ועוברים לדף התשלום המאובטח

שם *
דואר אלקטרוני *
טלפון סלולארי

אז איך מתנהל הקורס?

קודם כל חשוב לדעת שהקורס כולו מתנהל דרך האינטרנט בהדרכות וידאו מוקלטות, מה שמאפשר גם לרחוקים להנות מההדרכות, ולעשות זאת בצורה נוחה וביתית, עם כוס קפה ומאפה, בלי לבזבז זמן וכסף על נסיעות, חניה וכד'..

בהדרכות ניתן יהיה לצפות בכל זמן, בקצב האישי שלך, כאשר הגישה אליהן נשארת פתוחה לתמיד כך שיהיה אפשר לחזור עליהן מתי שרוצים. 

את הקורס אני מלווה באופן אישי באמצעות מערכת השאלות והתשובות של אתר הקורס, ומעבר לשאלות האישיות שאתם יכולים להפנות אלי, תוכלו להנות מהתשובות שעניתי לשאלות בוגרי המחזורים הקודמים. 

בנוסף, המעוניינים יוכלו לקבל את ההדרכות בקבצי אודיו לשמיעה ב-Mp3

הקורס נמשך במשך שבועיים, כשבמהלכו ישוחררו 8 ההדרכות של הקורס כולל הדרכות הבונוס, ואענה על כל השאלות שעולות מהצפייה והלימוד.

על מה עוברים בקורס?

הדרכה  מס' 1: לצאת מההתרכזות העצמית

בהדרכה זו נשבור את המחשבה הכי חוסמת בפגישות השידוכים שבעצם לא מאפשרת לנו באמת להכיר את הצד השני. ההדרכה תעזור לנו להגיע לפגישות ממקום אחר לגמרי - מקום שמוביל לחיבור והיכרות אמיתית! 

הדרכה  מס' 2: איך יוצאים ממעגל הזרות?

כאן נבין איך יוצאים ממעגל הזרות שגורמת לפגישות השידוכים להתנהל יותר כמו ראיון עבודה במקרה הטוב, וכמו חקירת שב"כ במקרה הפחות טוב... נלמד איך הופכים את מעגל הקסמים המדרדר הזה למעגל של התחברות ויצירת קשר עמוק. 

הדרכה מס' 3:  מהן 5 הטעויות שלא מאפשרות לי ליצור חיבור בפגישות?

כדי להחליט להתחתן, צריך שיווצר קשר וחיבור פנימי של קירבה. בלי זה - זה מאוד קשה. אבל, ישנן חמש טעויות שלא מאפשרות לזה לקרות וממילא גורמות לנו לפסול ו'לחתוך' פגישות מהר מדי - בהדרכה זו נבין איזה טעויות מחשבתיות לא נותנות לנו להגיע לשם ומהם המחשבות האלטרנטיביות שיפתחו לנו עולם חדש.

הדרכה מס' 4:  איך נכנסים למקום מקשיב?

ההקשבה היא אחד המפתחות הכי גדולים להצלחה בקשר זוגי, וממילא גם להצלחה בתהליך השידוכים. האם הקשבה זה תכונה נרכשת? האם זה תלוי בצד השני? בהדרכה זו נבין מהי הקשבה, מהו המקום הפנימי שמאפשר אותה? ואיך מכניסים גם את הצד השני למקום של תקשורת והקשבה?

הדרכה מס' 5: מהן ארבע דרגות ההקשבה?

מכירים את התחושה הזאת של "אין לנו כבר על מה לדבר" או "מה כבר יש לי לשאול אותו"? הרבה פעמים כבר בפגישה הראשונה והשניה נראה כאילו מיצינו ואז אנחנו נתקעים. בהדרכה זאת נראה איך יוצאים מזה ונכנסים לעולם אחר לגמרי שיפתח לנו לחלוטין את יכולת התקשורת בפגישות! נלמד את הטכניקות הכי מתקדמות להקשבה, שיעזרו לנו לגלות מה באמת עומד מאחורי המילים של הצד השני (לפעמים הוא אומר דבר אחד ומתכוון למשהו אחר לגמרי), יאפשרו לנו להכיר את הבן זוג שלנו בצורה הרבה יותר מעמיקה, יאפשרו לנו לפתח נושאי שיחה הרבה יותר רחבים ועמוקים, ואולי הכי חשוב נלמד במה צריך להתרכז כדי לחשוף את ה'פרצוף' האמיתי של הצד השני וכיצד לזהות את האופי של מי שעומד מולי בלי לחכות לאחרי החתונה!

הדרכה מס' 6:  איך מכירים את מרחב האישיות של מי שאני נפגש איתו?

לכל אדם יש מרחב שלם של אישיות. הרבה פעמים מאוד קשה לנו לפתח שיחה ולא יודעים על מה לדבר, ואיך להצליח להכיר את מי שאני נפגש איתו בצורה יותר עמוקה ובלי לפספס. בהדרכה זו נבין את שלושת מימדי ההיכרות שמאפשרים לנו להכיר את מרחב האישיות שלו ולקבל החלטה מתוך ראיית תמונה עמוקה, רחבה ואמיתית על מי שעומד שם מולי.   

הדרכה מס' 7:  איך נכנסים למקום פנימי שמאפשר הקשבה והתחברות? ואיך עוזרים גם לצד השני להיות שם

היכולת שלי להכנס למקום אמיתי של הקשבה שתאפשר לי להכיר באמת את מי שעומד מולי, מצריכה אותי לבוא ממקום מאוד שלם בתוכי. כדי להצליח להיות שם צריך לעשות הכנה פנימית מתאימה. בהדרכה הזאת נבין איך נכנסים למקום שלם ומלא ביטחון ונקבל טכניקות נוספות שיעזרו לנו להכניס את הצד השני גם למקום של ביטחון ושלימות. 

הדרכה מס' 8:  איך בונים התלהבות ומוטיבציה בפגישות

אחד המפתחות להצלחה בכל תהליך בחיים זה הידיעה הברורה שהטוב הולך לקרות. אם אני לא מאמין ובטוח שזה יצליח, זה מוריד את החשק והמוטיבציה לפעול למען היעד. הדבר נכון כפליים כשמדובר בתהליך המאוד מתיש של הפגישות - בהדרכה זו נבין על סמך מה אפשר להכנס למקום של ביטחון בהצלחה, ומהן הטכניקות שמאפשרות לי להגיע למקום הזה של ביטחון ושמחה בתהליך הפגישות. 

נו, אז עכשיו אפשר כבר להכין את ה'לחיים'...!

מה אומרים בוגרי המחזורים הקודמים?

אני חייבת לציין שהקורס מדהים

היי ליאור

יישר כח גדול! קורס מדוייק ומכסה את הכל. ממש מחזק ומקדם וממש לקח למקום אחר

איילת

כל מילה אצלך נכונה ומדוייקת

סגרתי אירוסין השבוע

אני שמחה לבשר שאני כלה...

הרב ליאור, שלום וברכה!

נפגשתי עם בחור, בעל לב טוב ומידות טובות, וממש השתדלתי עם כל הכלים שרכשתי בהדרכה. קבענו להמשיך לפגישה חמישית אבל לבסוף חזרתי בי וביטלתי את הפגישה... ואז הבנתי שבסופו של דבר אין באמת סיבה לבטל כי אני לא מכירה אותו. אז קבענו עוד פגישה והגעתי לפגישות מתוך רצון להכיר אותו... עד הפגישה השביעית עדיין החיבור היה לי לא פשוט אבל המשכתי והתאמצתי והתייגעתי... והיה לי קשה מאוד...

בפגישה השביעית הכל התהפך.... הקשר התהדק והתחלתי לגלות צדדים מעניינים. בפגישה השמינית הלב התעורר ממש... ושנינו הבנו שכבר אין לנו מה לברר יותר.. בשעה טובה ומוצלחת החלטנו להתחתן....;) אין מילים בפי כדי לתאר את התודה הגדולה, ההדרכה הייתה כל כך מדוייקת ובכל הקשבה נוספת מצאתי עוד כלים ועוד הבנות.. אני מודה לך מעומק הלב. הימים שלי הפכו באמת לששון ושמחה,



יישר כח, שרית

ליאור שלום וברכה,

תודה על הקורס המרתק! אני הרבה זמן בשידוכים והרגשתי שקיבלתי הרבה כלים ובעיקר כיוון מחשבה חדש. הקורס עורר בי מוטיבציה חדשה שכבר די נגמרה לי אחרי כל כך הרבה זמן בשידוכים. תודה על הכל. מקוה לבשר בשורות טובות בקרוב. 

רבקה. ש. 

ליאור,

זהו, ברוך השם! סיימתי לשמוע את כל הסדנא,
קודם כל רציתי לומר תודה רבה וישר כח גדול על הסדנא הנפלאה!
היא מאוד ממוקדת, מחזקת ומעצימה, מלמדת ומחדשת נושאים ונותנת כלים בהחלט להצליח והלוואי שאבשר בשורות טובות בקרוב, אני מרגישה שכעת יש לי יותר כוחות ואפשרות להצליח :)
 
ואני רוצה גם לציין שניסיתי את מה שהפקתי משיעורים 1-4 בפגישות שהיו לי מאז, ואני בהחלט יכולה לומר שראיתי הבדלים משמעותיים,גם בתור בן אדם שמקשיב בדרך כלל גם לפני הקורס, היו דברים שונים בהקשבה שלי, העניין של לשים את עצמי בצד, להתחבר לאדם שמולי להרגיש אותו מאוויים תחושות מחשבות ורצונות וצרכים, זה דבר שלא שמתי לב אליו קודם, אם  החיבור שלי אליו היה בא באופן טבעי, יופי ואם לא, לא הבנתי שהבעיה אצלי.. ואכן ההקשבה שלי הייתה כזאת שבוחנת האם הוא מתאים לי לפי "הרשימה" ולא כזאת שמאפשרת קרבה וחיבור

שני מיילס

האם כל אחד יכול להגיע לרמת הקשבה כזאת?

אני ממש מאמין שכן! בגלל שהמקום המקשיב שלנו מגיע מהמקום השלם שלנו, ובגלל שבעומק לכולנו יש את אותה שלימות - לכן כולנו יכולים להגיע לשם. צריך רק להכיר את הדרכים הנכונות ולהתחיל ללכת בהן. זה ממש לא בשמים, זה רק עניין של לימוד הטכניקה ותרגול. הקורס הזה הוא הזדמנות לא רק להצליח יותר בפגישות, זו הזדמנות לרכוש את אחת המיומנויות הכי חשובות שיכולות להיות לאדם - היכולת להקשיב ולהתחבר. היכולת לנהל מערכות יחסים. זה לא רק בפגישות ההיכרות - זה אחר כך בניהול הקשר עצמו, זה עם הילדים, זה בעבודה - בעצם כל מערכת יחסים אנושית זקוקה למקום המקשיב והמתחבר הזה. זו ההזדמנות לרכוש לעצמינו את המיומנות הזאת. 

            

שאלות ותשובות נפוצות

אם לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם כאן,  פנו אלי במייל batelior770@gmail.com

אני מבין שמדובר בקורס בוידאו, לא עדיף פנים אל פנים?

יש מעלה בזה ויש מעלה בזה. המעלה כאן היא, שאפשר לצפות בתכנים בזמנך הפנוי, מתי שנח לך. השיעורים נשארים אצלך לתמיד, ולא צריך להיות תלוי בקצב של שאר המשתתפים. אם יש שאלה אתה פשוט שואל ואני פשוט עונה...  :)

לפי איזו שיטה מועבר הקורס?

השיטה איתה אנו עובדים פותחה ע"י הרב יצחק ערד. זו שיטת אימון ייחודית המבוססת על תורת החסידות והקבלה ומה שמיוחד בה זו ההבנה המאוד עמוקה של מבנה נפש האדם והתהליכים הפנימיים שהוא עובר.  

זה לא קצת יקר?

אני לא חושב. כמו שהזכרתי מקודם, פגישת אימון עולה היום בין 250 ל-450 ש"ח לשעה...כאן מקבלים 8 שיעורים מלאים ב-770 ש"ח!!! אמנם לא מדובר כאן בעבודה אחד על אחד, אבל מה שבטוח הוא שמי שייקח את הכלים של הקורס ויעשה איתם עבודה - ודאי יצליח!!! והצלחה כזאת שווה הרבה יותר מעלות הקורס...

ובכל זאת, עדיין מתלבטים?!

זה בסדר גמור. אבל אין לכם שום סיבה לכך!

אם מסיבה כלשהי לא התחברתם או מכל סיבה אחרת אתם מעוניינים לקבל חזרה את הכסף - אני נותן אחריות כספית מלאה למשך שבוע! אפילו אם צפיתם כבר בחצי קורס, אתם פשוט שולחים לי מייל ומקבלים את כל הכסף חזרה ללא שאלות! 

זה בעצם אומר שאתם יכולים פשוט לנסות את התכנים לפני שאתם מחליטים! הירשמו לקורס, תהנו מהחומרים והתכנים, ואם תרצו להתחרט אין שום בעיה. בקיצור - אין לכם מה להפסיד. 

סוף סוף החלטתי ואמרתי 'כן'...

אז אל תחכו, הירשמו עכשיו ושימרו לעצמכם מקום...

שם *
דואר אלקטרוני *
טלפון סלולארי

שימו לב!

ניתן לפנות אלי בכל שאלה בטלפון 054.2387660

בינתיים, בשורות טובות ובהצלחה!

נתראה בקורס!

הרב ליאור


נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.